I hear a timebomb, ticking when you come to near....

Lyssnar igenom gammal musik..
Ska föra över lite till min mobil så jag har lite att lyssna på imorgon på tåget..





Just nu betar jag av Anna Ternheim.. I Adore her...
Vilka texter... Hon är höst och mys i mina öron... Längesen jag hörde något nytt från henne dock.. Lite synd...
Har fört över soundtracket från PS: I Love you... Har du inte sett filmen, gör det. En vacker historia om en tjej som förlorar sin kärlek i cancer... Blir blödig bara jag tänker på den. :(
Såg den på bio på alla hjärtans dag iår med Oscar. Min mormor hade precis gått bort en vecka innan med så det var tufft. Några tjejer som satt brevid oss bölade iofs högt, så jag var inte ensam med mina tårar...

Ska ta o pula vidare här nu, hoppas det blir bra...

Hörs sen då!

Pösssss*


Kommentarer
Postat av: sandra

har sett filmen oxå, men läste boken innan. Det ska man inte göra, jag bara störde mig på filmen för boken är 100 ggr bättre! Då gör man ju sig sin egen film inne i huvet! Mkt bättre! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback