Hello @ home

Tjo!

Hemma igen efter fika/mat med Malin..
Åt kyckling och åotatisklyftor på Steve´s.. Proppmätt e jag! :)




Ett kort på Mallan från fikan.. ^^



Slökollar just nu på teve.. "Pimp my ride".. De bygger typ rymdskepp av skrotbilar...
Jäkligt duktiga är de..

Ska försöka komma isäng tidigt ikväll..
Vet att jag säger det jämt men nu måste jag bara det..
Är inte vid medvetande förtsa timmarna på jobbet.. :(

Thank GOD It´s friday imorrn säger jag bara..
På lördag ska jag sova uuuuuuut... Vaknar väl vid 8 eller nått av ren rutin  Tjoho..

Nae nu ska jag syssla med annat, vad nu det e?
Just fan, måtlåda-helvete måste jag ju göra... Suck..
Kanske inte blir tidig sänggång...

Yeye.. Godnatt på er iaf! :)

Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback