Hejråh råh!

Fredag-Oslo-Så skönt! :)
Ordet äntligen har nog aldrig haft så mycket kraft bakom sig som nu..
Sitter på jobbet och försöker få lite gjort innan det är dax att åka.

Vaknade 5.45 i morse och funderade över min packning.
Har sjukt mycke grejer med mig... Jag lyckades inte med att skala ner det denna gången heller.. Haha!
Mosade iaf ner all mat i resväskan... Hoppas brödet är i en del när jag kommer fram och inte bara en massa smulor.. :(
Aja, så kan det va..
Ska bli så skönt ikväll när man kliver av tåget i Oslo och får se Oscar igen.. 3 veckor är egentligen inte så lång tid om man sätter det i relation till t ex år o så.. Men det blir vääääldigt lång tid när man e van vid att se en annan människa nästan varje dag. Sova med honom och bara vara nära.. ^^

Tror inte jag kommer att blogga nått i helgen...
Hörs på måndag, tisdag nångång iså fall... ;)

Hade fint nu alla mina små pärlor!

Love you all! ♥


Pöss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback