"Fattie-cheese" :)

Oh va mätt man e.
Emelie o jag åt varsin fetaostburgare från stånkan.
Så gott så.. ^^
Blev ingen klippning ikväll. Emelie kunde inte bestämma sig för om hon ska ha långt hår eller klippa av det.
Tror hon gjorde klokt i att vänta iaf eftersom det var jag som skulle stått för klippningen. Jag kan ju inte påstå att jag e så erfaren på den biten. :)
Bidde lite film oxå, "Tjena Kungen" osså "Idol" såklart.

Jag ska förövrigt fixa mitt hår imorrn. Blir en tur till Cissi på Hårteknikerna. Hon ska få äran att ordna till min snygga utväxt samt klippa´t. Men bara liiite. Vill ju ha långt nu. :)

Ska krypa ner i sängen här. Försov mig imorse nämligen..

Har iaf haft en kul kväll me mycke östgötska, tack Emelie- du e störtskön! :)

Sov gott oh allt sånt dära så hörs vi dåh!

PössPöss*


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack själv Åsa!! Du e mys!! o alltid välkommen hem till mig på Östgötskt tema!! haha.. =) <3

2008-10-04 @ 17:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback