Almost there...

Torsdagkväll.... SKÖNT!
Har jobbat idag, e inte riktigt fit for fight än men det har funkat bra endå...
*host host*

Sitter o väntar på att få lite kräftor hemlevererade som pappa fiskat upp.
Ska ha med mig dem till Fia imorrn, ska kika lite film där o ha lite myskväll ett gäng tjejer. Ser jag fram emot! ^^

Hon och brorsan planerar förövrigt att flytta ihop. De skulle kolla på en lägenhet i vasastan idag. En 2,5:a tydligen!
Låter perfa i mina öron. :) Hoppas den var bra, iså fall blire inflytt i december.

Har gått en sväng på stan idag efter jobbet, annars har jag umgåtts med min soffa heeela kvällen. Men den e ganska skön. ^^

Nae nu orkar jag inte sitta här o såsa mera...

Ska plocka lite här hemma, ser ut som f-n...

Hade gott!

PössPöss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback