Slå upp ordet "sliten" i en ordlista o finn en bild på mig.. ^^

Yo!

Är riktigt trött idag, inte så bakis dock. (Tack gode gud!!)
Hade en supertrevlig kväll igår. Den började hos Malin där vi drack vin, babblade och kikade på "Stjärnor på is".
Jojjo kunde tyvärr inte komma då de skulle fira Conny som fyllt år. (Hon har varit hos mig idag och åkte precis, så lite hann vi ses.. Ska ev. åka till henne i sthlm nästa helg..)
Åter till gårdagen.. :) Jo iaf... Efter ett tag anslöt sig Pierre (Malins gutt) och några kompisar till honom.

Väl ute hamnade vi på BK/Harrys där vi dansade hela natten. Det var bra musik, lagom med folk o bra stämning så det var nice. Avrundade natten med en hamburgare från Burger King. Gick hem i ösregn och ungefär vid Åhléns känner jag hur det slår till..... Fyllan alltså..... Usch... Vimsar hem iaf, äter min hamburgare, pratar med älsklingen lite i telefon o sen slocknar jag. :) Vaknar och mår ok. Somsagt, tack gode gud! :)

Här kommer lite pics från början av kvällen! (Har inge blixt på mobilen så jag kan inte ta några kort ute tyvärr och kameran glömdes i vanlig ordning så...)


Malin


Maléne


Moi (Nej, har inte klippt mig...)


Min "vy"


Maléne, en tops o Jag (Haha!)


Maléne skålar :)


Slirig Åsa ^^

Sitter nu o klurar på vad kvällen ska innehålla...
Funderar på att gå en sväng i Hackeforsspåret. Har inte varit ute mycke idag, bara hämtat kinamat i tannefors o det får man ju inte mycke frisk luft utav. Ska kanske prova att göra kladdkaka à la Lisa. :) Lisa är Oscars syster och hon brukar göra kladdkaka i micron. Fick ett recept av henne så jag ska nog ge det ett försök tror jag. :)
Senare blir nog film eller nått... Slappt och skönt. :)

Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback