Mycke att göra...

Post-it lapparna har tagit över mitt skrivbord och färgat det gult.
Det är måndag, kallt som sjuttan och jag e lite allmänt snuttig.
Saknar Oscar massa massa nu! :(

Ska jobba till fem idag. Sen ska jag träna kondition.
Ska stupa i soffan efter det hade jag tänkt och bara vara...

Kan meddela en lite kul grej!
Elin på jobbet och hennes Anton har förlovat sig! :)
Traditionsbundna som de är så kommer de att gifta sig inom ett år.
Datumet är redan bestämt och det blir 15 augusti i Kalmar.
Ett stort grattis till de små turturduvorna! :)


Det slog mig just att tiden går och att man faktiskt har blivit ganska "stor". ^^
Folk i ens närhet pratar giftermål, endel pratar barn osv..
Spännande spännande. :)

Ska återgå te jobbet mitt. Tycker inte om mitt gula skrivbord. ;)

Hade gotteligottan! (som min mormor brukade säga.. ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback