My tummy... :(

Ajaj i magen... Hederlig "en gång i månaden-värk" är det men h-vete vad ont det kan göra.... :(
Vad har kvinnofolket gjort för att behöva genomlida dessa dagar varje månad?
Obligatorisk magknip med tok-värk i mage/rygg/ben plus ev. illamående..?

Förutom det lilla besväret så är det bra. Mitt i veckan och massage stundar i eftermiddag. :)
Ikväll är ju mina favoritprogram på teve oxå! "Det Okända" och "Bonde söker fru".
Tyvärr är de ju samtidigt så jag får väl spela in det ena. :) Haha!

Ute är det grymt kallt.. Noterade tom frost i gräset påväg till jobbet.
En månad kvar till Advent... Två månader kvar på detta år... Ja, tiden den går..

Snart kommer jag befinna mig hos min älskling i Oslo.. Efter detta ska vi aldrig mer vara ifrån varann..
Det har vi bestämt.. ^^

Han är underbar min snutt... Min Oscar...

Vet du att jag är världens lyckligaste tjej?

Jeg elsker deg!! ;)








Kommentarer
Postat av: Jojjo*

Du ska veta de Åsa att du e värd allt de där alldeles alldeles underbara som kärlek kan innebära!För du är världens Bästa vän!:D Puss Puss

2008-10-29 @ 19:08:48
Postat av: Åsa

Tack gumman, du e bäst... :)



PussPuss*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback