Monday´s done... I´m done...

Har legat i min soffa (som vanligt) ^^ och haft det skönt ett par timmar efter träningen.
Har babblat med min snutt i telefonen en bra stund oxå. Fin han e asså... ;) ♥

Har bokat tågbiljetter till Sthlm. Ska ha en helskön helg med Jojjo! :) Ska laga mat, äta en massa godis, hyra film och bara ta det lugnt. Åker lördag morgon så vi hinner nog med en sväng på stan oxå. :)
Farligt när man precis fått lön. Ska banne mej inte köpa något onödigt utan bara om jag hittar något som jag V E R K L I G E N vill ha. ^^

Vad händer imorgon då?
Ska jobba, börja tidigt kanske för en gångs skull? :) Måste gå skapligt. Ska hem o skriva kontrakt med Diana, tjejen som ska ta över min lägenhet.
Hon flyttar in 1 december redan så det börjar dra ihop sig.
Nästa vecka ska jag kolla igenom lite grejer på vinden, vad som ska slängas oså. Ska gå igenom min garderob oxå hade jag tänkt.

Har beslutat att jag ska skänka min soffa, fotölj, fotpall och soffbord till Röda korset. Orkar inte försöka få det sålt utan skänker det istället. Då går det till nått bra i slutänden med.
Soffan e lite "smånopprig" eftersom jag har två busiga huliganer till katter. ^^ Annars är den fin, syns inte så mycke helelr så. Eftersom soffan ska bart så kvittar det med fotöljen och fotpallen med iom att de inte lär passa in till den "nya" soffan som ska inhandlas när det e dax. Bordet e fint, men lite "nött" så ja, det får gå med. :)
Har ju haft allt sedan jag flyttade hemifrån för ett antal år sedan så det är dax att uppgradera sig tycker jag.
Slipper förvara dem oxå och förhoppningsvis kan de bli hämtade här så man slipper bära.. ^^
Vet att det funkar så med "Hjärta till Hjärta" iaf...

Till oslo ska min platta teve. (ska in i sovrummet om jag nu inte tänkt fel och tror att det rummet e större än vad det är...)
Så ska oxå dubbelsängen.. ^^
Sen är det byrån med kläder, gardiner och annat smått som gör ett hem lite mysigt.
Resten finns redan.. ^^ Ska bara köpa en garderob där vi kan hänga våra kläder..
Mina möbler som e kvar hemma ska förvaras hos pappi.

På tal om pappa så tyckte han att vi skulle fira jul "utsocknes" i år.
Kommer att befinna oss längre norrut i fjällen. Stöten för att va exakt. :)
Åker den 21:e och kommer hem den 25:e så man hinner träffa folket här hemma oxå.
Ska bli så skönt o komma bort lite.. Både mormor och farfar har ju gått bort det senaste året så det hade kännts lite konstigt att va hemma. Tomt liksom.. Olustig känsla när människor som alltid funnits till helt plötsligt saknas..

Ska ta tag i den senare delen nu här.
Börjar bli trötter känner jag.

På återseende!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback