Laktosintolerant?

Sent igår började det.. Smärta som aldrig förr!
Låg och vred mig hela natten i plågor från min lilla (?) mage..

Blev hemma idag med andra ord. Som tur är så är det bättre nu men jag gick inte ur sängen förren vid lunch ungefär..
Har klurat på vad det kan bero på...

MÅSTE bero på att jag efter träningen igår drack mjölk.
Har tidigare varit lite känslig mot mjölk och har av dessa skäl inte druckit det på flera år. Glömde bort, drack och magen dog.. :(

ALDRIG MER säger jag bara...

Blir att kyrera mig resterande delen av dagen. Göra nån go matlåda o sen soooova.

På fredag kommer Jojjo hem från stockholm.
Jag, Jojjo o Mallan ska göra helgen är det tänkt. Eller iaf lördag.. :)
Får se vare blir, Mallan va taggad för utgång och jag e väl inte sen att hänga på. Får se vad Jojjo säger om det.
Annars blire nog att kolla film, äta gott o bara umgås... Som det va förr i tiden när alla bodde i Linkan.. :)
Längtar! :)

Nepp, nu får det räcka för denna gången..

Hade gott everybooody!

PössPöss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback