Jag försöker verkligen... (Som ni ser...)

Ja, fasen.. Det e inte så himla lätt alla gånger att få till det dära med bloggdesignen..
Kommer säkert tröttna snart o ändra o greja. Är inte alls nöjd som det är nu men det får duga tills jag får nästa ryck för nu orkar jag inte mer. Ska leta fram min bok om webdesign tror jag.. ^^

På teven är det Idol.
Anna Bergendahls version av Sinead O'Connors "Nothing compares to you" var bäst helt klart. Är ju helt såld på låten sedan tidigare visserligen men Anna hon kan verkligen sjunga.. Hoppas hon vinner... Jag tror hon gört.. ;)
Se det hela
här om ni missat det... Man ryser...

Ska kura ner mig i soffan nu. Är trött efter konditionspasset. Var väldigt lite folk på gymmet men det kanske det är på fredagar..? Aja, nog om det. Är typ det enda jag gjort ikväll, mer än att grejat med bloggen..

Ska se om jag har nån film att kika på.. Kura soffa var det ja.. ;)

Hade bäst allihopa!

Snutten, I miss you.... Nothing compares to you... ;)

PussPuss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback