Gjort Oslo idag! :)

Tjoflöjt!

Gick inte vilse idag för er alla som suttit o varit oroliga. :) Hihi!
Har dock varit överallt känns det som.

Hittade efter mycket om och men en badrumsspegel så nu äntligen kan man fixa iordning sig på toan som folk. Haha!
Den e nu uppklistrad på väggen och det blev riktigt bra. ;)

Vad sker mer ikväll då? Jag o gutten min skulle gått på bio men det gick ingen bra film tyvärr.. Ska iaf gå o hyra oss en film nu så det blir nog bra endå. ^^

Kan inte vänta på att få flytta in hit. Oslo är kalas och det kändes riktigt skönt att strosa runt här på gatorna idag. Tror jag kommer att trivas kanon. Pratade med lite folk oxå, bland annat med en kille som jobbade på gym. Det kostar nästan det dubbla att köpa kort här tyvärr... :( Men men, får se hur vi gör. Måste ju träna på någe vänster iaf.

Hoppas ni har det bra där hemma! Det e liite kallare här uppe kan jag meddela. Kommer nog hem med en ny mössa på söndag. Hittade en fin en som inte gör att jag ser ut so en svamp i huvvet. :D

Aja, nu ska vi duscha o sen blire film!

Ta hand om er o hade gott!
Ska hälsa så gott från Oscar oxå. :)

PössPöss*



Ps: Sandra, kul med lägenheten... Tror allt att du kommer att göra dej en hacka! :)

Kommentarer
Postat av: sandra

den är uppe i 640 nu efter gårdagens budgivning.. jag hoppas den fortsätter i samma takt... :)

Postat av: Åsa

Oh fan va kul gumman! :D

Håller tummar o tår för att det ska gå bra. :)



PussPuss*

2008-10-08 @ 19:48:13
URL: http://asajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback