Feelin bettah!

Ohå!

Idag gott folk känns det lite bättre...
Tror dunderpenicillinet jag fått börjar hjälpa.. Skönt som helvete iså fall!!

Aja, ska idag te frissan o skämma bort mig lite..
Funderar på att klippa min lugg...
Alltså inte kort eller så men klippa upp den lite mer iaf så det "händer lite".
Luggen ser just nu ut som en gardin o det e ju inte så himla snyggt/kul osv.. ^^

Får se hur "ljus" jag vågar bli oxå...
Det får absolut INTE bli bimbo varning på det, utan det ska vara naturligt o lite mörkare i underhåret tänkte jag.
Alltså inte sådär som va inne för ett par år sedan då man hade typ svart underhår o blont överhår utan jag vill ha mitt underhår typ ljusbrunt.
Det blir säkert bra. Har somsagt aldrig blivit missnöjd hos
Hårteknikerna. 
Kan tipsa lite speciellt om Cissi o Maja som jobbar där. De är helbra! ^^

Ska jobba lite till här innan lunchen infinner sig, sen blir det telefon heeeela eftermiddagen.
Ni skulle se mitt skrivbord, fullt med post-it lappar med kunder att ringa, saker att komma ihåg osv..
Ögona mina pekar åt alla håll just nu och helgen är efterlängtad.
Speciellt eftersom mitt hjärta kommer hem.
Har saknat honom så... ♥

Hade fint sålänge!

PössPöss*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback