En kort en.. Som blev lite längre när hon skrivit klart.. :)

Hade börjat skriva på ett djupt inlägg men det får vänta.. Är lite för trött för att kunna formulera mig väl så jag får fram själva poängen känner jag.
Det inlägget får vänta...

Sitter i sängen med min laptop framför mig. Ute blåser det och i eftermiddags kom den första snön.
Den låg faktiskt kvar en stund och färgade vissa gräsplättar vita.
Började tänka på glögg, lussekatter o tända ljus. Blev lite varm i hjärtat..

Det som värmer mitt lilla hjärta mest är tankarna på snutten som befinner sig i Oslo. Skulle tippa på att han nu precis krypit ner i sin säng och antingen ligger och funderar på morgondagen lite innan han somnar. Eller så har han redan hunnit falla in i en djup sömn.. Kanske snarkar han tom? Hihi* ^^

Oavsett vad han nu pysslar med så är iaf tankarna på honom det som gör att mina dagar känns ljusare och lättare.. Mer betydelsefulla. Han vet nog inte riktigt hur mycket han betyder för mig... Även om jag ständigt påtalar det så är det ibland svårt att beskriva sådant i ord... ♥

Ska ta o göra som min snutt nu, o krypa ner under täcket o invänta han den där "John Blund". Han har förresten tjuvstartat för mina ögon svider.. Den jäkeln! :)

Sov gott allihopa och dröm sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback