Break

Klockan är kvart i tre o jag tar mig lite rast = Varm kopp chocklad. ^^

Dagen har gått fort, började halvdåligt när bussen var försenad 20 min.
Inte kul att stå o frysa i duggregn... Med tanke på mitt förra inlägg så började min dag bättre än många andras visserligen så vem e jag att klaga..?

Ska hem snart... Ska städa lite o laga mat.
Sen kommer Diana hem till mig och ska skriva kontrakt på att hon övertar lägenheten 1 december.

I can´t wait to get out of there...

Blir annars lugnt ikväll, ingen träning utan bara soffläge framför teven.
Annat blir det imorgon. ^^ Ska kolla vilka pass som finns.. E sugen på step nämligen.. :)
Skönt att vara på G.. Äntligen...!

Nu e min break slut..

C ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback