What shall I doooo? (Doobidoo)

Fredag och inget planerat.

Jädrigt skönt faktiskt. Man behöver dagar då man inte har något inplanerat utan kan göra vad som faller en in.
Jag har nu kännt efter lite och tror min kväll blir såhär:

Hem och ät
Gymmet- kondition (Funderar på att köra lite löpning idag, ingen styrka..)
Film/Idol/annat på teve


Ska bli höööönt. ^^
Var sugen på pass idag men det går inget såhär sent på fredagar så det blir att sysselsätta sig själv.
Tror det är viktigt att ha nått form av mål med sin träning för att behålla motivationen.
Främst vill jag bli piggare och starkare. Då mår man bättre i både kropp och själ.
Jag har ett stillasittande jobb och man behöver röra på sig. Människan är inte gjort för att sitta stilla hela dagarna. :)
Jag har kännt mig väldigt trött en längre tid och jag tror att det beror mycket på det.
Ska försöka ändra på det nu. ^^

Nu är dagen gjord på InfoCare. :)

Hörs sen!

Pöss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback