So much to do, so little time..

Ja ungefär så känns det.
Men det är härligt, man känner att man lever! :) Eller nått åt det hållet..

Somnade tidigt som attans igår.. Gick o la mig med min bok o tände ljus o "mös till det" med det blev inte så långvarigt.
Blåste ut ljuset o somnade efter 10 min kanske?
Hade ju planer på att gå upp i ottan oxå men det sket sig helt. Sov väl 10 timmar inatt eller nått tror jag.
Klart man blir tröttare nu när man har fullt upp..

Idag efter handfatsbytet så ska jag och mamma köra lådor hem till hennes förråd.
Skönt att bli av med det. Ska försöka skruva isär min bokhylla med, hur nu det ska gå? :)

Nu sitter jag o väntar in lunchen på jobbet. Ute blåser det kallt osså regnar det.
Ett riktigt "vara hemma o mysa framför brasa-väder" är det...
Höra hur elden sprakar och hur det blåser utanför... I koppen har du nått varmt att dricka (i mitt fall varm choklad) o bredvid dig ett gott sällskap.. ;) Det är härligt...
Inte bara skit med skitväder, så länge man är inomhus. ;) hehe..



Då vare lunchtime..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback