Snott av Sandra! :)

Äger du en iPod? Nix.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 6, men snoozar alltid förlänge..
Hur många resväskor äger du? En fin en.. ^^
Använder du flip-flops? Japp!
Var köper du dina matvaror ifrån? Hemköp vid Åhléns mest eftersom det är så nära. :)
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Hmm, kan man inte både ta och va med?
Vilken var den senaste filmen du såg? Låt den rätte komma in
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? En vän.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En långsemester till solen!
Har någon någonsin kallat dig lat? Inte rakt ut kanske men, ja... Speciellt när jag var yngre. Är dock inte lat. :)
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Nån bränd med lite blandat tror jag...
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Meh, vet inte!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Japp, men jag avslöjar aldrig en hemlighet.
När var senast någon stötte på dig? Oscar stöter på mej hela tiden.. ;)
Vad åt du till middag senast? Köttbullar o makaroner..
Använder du huvtröjor? Ibland
Kan du vissla? Japp
Vem var den senaste som ringde dig? Pappa
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? E så himla feg så jag åker inte mycket. :)
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Klart de gör.. Människor gör sånt.
Vilket riktnummer befinner du dig i? 013
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Ikanohuset
Hur många syskon har du? En bror
Är du blyg inför det motsatta könet? Nej
Vilken film kan du alla replikerna till? Dirty Dancing
Äger du några band t-shirts? Nej
När flög du senast? hösten 2006 tror jag, Gran Canaria
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 6
Läser du för skojs skull? Ja
Pratar du några andra språk? Engelska, osså rövarspråket! :)
Diskar du din egen disk? Beror på vart jag är
Har du gråtit offentligt? Hmm, jo fasen det måste jag gjort.. Nångång?
Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop
Försöker du alltid lära dig nya saker? Njee, asså man måste ju slappna av lite nångång oxå? (Jag e somsagt inte lat..)
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja, jag har alltid massa grejer på G, men det blir nog inget av det. :)
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Borde absolut inte, men jag skulle uppskatta det. ;)
Kan du kasta macka? Yes! :)
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej, men nästan.. ^^ Dominikanska republiken ligger väl där nånstans?
Vad har du med dig in på bion? Sällskap, godis o läsk! Popcorn om jag går med Oscar.. :)
Vem var din favoritlärare och varför? Vet inte... Kan dock räkna upp enhel del dåliga.... "Om helmut går i skogen?" Någon? Haha! ;)
Har du dejtat någon av en annan religion? Nej
Vad har du för väder? Molnigt och disigt, typiskt novemberväder!
Har du en blogg? Eh.. Ja? :)
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Psykologi, Idrott osså Bild
Gillar du att flyga? Nae, huuu.. :S
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Finns ju flera som är väääldigt basic.. Kan inte säga bara ett. :)
När sov du senast på golvet? När jag var bebis kanske?
Vilken är din favorit drink? Rosa Pantern, Hahaha! Slurk så ären slut!
Gillar du din boende-situation? NEJ! Ta mig härifrån! :)
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 6-8
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ibland, ja..
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Hur defineras ofta? ;) 
Vilken är din favoritfrukt? Vet i fanken...
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Orka...
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 25! :D
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Inte nu iaf. :)
Tror du på liv på andra planeter? Oddsen är väl rätt små att bara VI existerar, eller?
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Nån kund
Tror du att Gud är man eller kvinna? Man
Vad var det senaste du åt? Ett kex.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Spelar ingen roll där faktiskt.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Inte en aning. Men jag vet att de tyckte det va "bra" med ett kort o "smidigt" namn.. What? :D
Gillar du senap? Ja då!
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Det ordnar sig alltid för snälla människor.. ;)
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Om planet var påväg att störta... Inte annars.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Inte en blekaste..
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej
Tycker du om att krama folk? Jaa, de jag tycker om. :)
Skulle du säga att du är trendig? Njee.... E väl lagom som de flesta andra. :)
Äger du en digitalkamera? Ja
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Jennifer Lopez och Nicole Kidman... Om det vore så väl.... :)
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Ingen..
Tycker du att du är attraktiv? Ibland mer, ibland mindre..
Vad är du allergisk mot? Vet inte..
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej, varför?
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Nisse Hult! :)







Så, nu ska jag hem till Fia o mysa!

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Jojjo*

haha!"om helmut gick i skogen"..;) & japp det ordnar sig alltid för snälla männsikor;)du e go du gumman*Puss

2008-11-06 @ 21:05:03
Postat av: Åsa

Ska du säga! ;)



Puss på dej!!

Postat av: sandra

Du är utmanad på min blogg!! puss

2008-11-07 @ 12:57:29
URL: http://sandragilla.blogspot.com
Postat av: Åsa

Utmaningen antagen! ;)

Kika in senare! :)

2008-11-07 @ 16:34:54
URL: http://asajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback