Snart helg!

Skööööönt.... Om 48 min är det helg för Åsan.
Ska åka hem till snutten o fixa lite mat... Kanske att vi försöker ge oss på att plocka isär mina möbler med men det återstår att se. :)

Har varit en väldans mycket att göra idag på jobbet. Finns ju alltid att göra såklart men vissa dagar är extremt hektiska. Som denna t ex... Känns det som om man får "håll" när man jobbar- Då är det körigt.. :)

Blir ju tyvärr inte så mycket vila i helgen tyvärr då jag har en lägenhet att tömma..
Men eftersom vi är ett par stycken så går det säkert fort.. Sen är det ju städningen med... Huuu....



Time to work the last before I go home to Oscar. ;)
Bra svengelska där... Hehe!

Ha en skön kväll!
För det ska jag.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback