Saturday

Lördag, solen skiner och det är nåra minus grader ute.
Har varit ute o gott en sväng runt ån med Oscar, riktigt skönt. :)

Han har nu åkt hem till Rimforsa. Skulle träffa en polare ikväll o kolla match.. :)
Jag själv ska traska hem til Evizz, ska ha en riktig tjejkväll där med ost o kex o säkert en hel del vin. Inte för mig dock eftersom jag ska vara pigg och allert imorgon då det ska bäras möbler.
Har inte nån ångest över soffan längre då den gick att skruva isär. ^^ Skulle ha vägt elefant annars.

Igår efter jobbet gick jag o Oscar iväg till hemköp o köpte lite smått o gott. Gjorde vår specialité, tonfisksallad med ägg. Det är så sjuuukt gott! :) Kikade på Idol (pissigt förövrigt att Anna åkte ut!!!) och sen blev det filmen "Spiderwick". Jag har sett den förut men tycker allt den e lite bra. Skönaste är ju den lilla hustomten med tempramentsproblem.. Hehe..

Nu sitter jag i sängen med katterna bredvid och bara längtar tills lägenheten är helt tömd.
Har varit i jävla tjat om det i bloggen ett tag men att flytta... Det är inte kul.

Ska slänga mej bakåt på kudden nu o läsa lite.. Försöka stressa av lite.
Ser fram emot kvällen med tjejerna, ska bli myyys! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback