Sandras utmaning!

Här kommer Sandras utmaning!

Instruktioner:

Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget. Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade. Utmana några personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor. Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.


Jag är född hela två dagar försent. Var beräknad att pluppa ut den 9:e april men hade ingen lust då utan föddes istället den 11:e april 1984.

♥ Lyckades trilla i fontänen utanför Hotellet Liseberg Heden en varm sommardag när jag 10 år kanske? Skulle hoppa jämfota upp på kanten och tappade balansen. :) Började klassiskt att "veva" med armarna men det hjälpte inte så det hela resulterade i ett plask. Klockan var lunch och det var fullt med folk som satt och åt på uteserveringen bredvid. Mamma skämdes så in i och gick 20 m framför mig i korridoren in till rummet på hotellet. Hehe mina skor skvalpade rätt rejält med, var ju fulla med vatten. :)

♥ Det värsta jag vet är att bli sviken. Så svik mig inte för jag glömmer aldrig. Avskyr att bli besviken på människor jag trott mig känna, som sedan visat en helt annan sida. Jag ger väldigt mycket av mig själv och blir på så sätt ganska sårbar. Är idag en bättre människokännare än när jag var yngre som tur är. Kan ju tillägga att jag samtidigt är väldigt förlåtande, bara du står för dina misstag och ber om ursäkt på riktigt. Vi är ju bara människor, eller hur?

Tycker fortfarande att låten "Call on me" med Eric Prydz är hur grym som helst och vrålar alltid på dansgolvet att "oh detta är min låt" när den spelas ute. Pinsamt, JA!!! :)

♥ Jag har efter diverse incidenter i luften blivit löjligt flygrädd. Detta har fått mig att fundera på att ta flygcertifikat bara för att komma över min fobi. :) Det som fått mig att bli skraj är bland annat att jag flugit i extremt dåligt väder då jag på riktigt trott att vi skulle ha störtat. En annan gång slutade vingklaffarna att fungera så vi var tvugna att landa i extremt hög hastighet. Jag satt vid fönstret och såg eldslågor utanför vid vingen. När vi väl stannat möttes vi av brandkåren... Då känner man sig så extremt liten och den känslan är jag rädd för att uppleva igen. Tror ju kanske inte att jag kommer störta egentligen men känslan av inte kunna göra något OM det skulle gå snett är inte mysig... :(

♥ Mina laster här i livet är Cola Zero, Geishachoklad och Bonde söker fru. :)

♥ Jag e helt övertygad om att OM jag skulle vilja/orka/känna att det var värt all tid det tar att utbilda mig så skulle jag bli en superbra barnmorska! De ni! ;)

Skickar denna utmaning till Fia, Emelie osså Anna!

Hade!


Kommentarer
Postat av: sandra

haha. kul att läsa! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback