Gris-väder!!!

JA, det är precis vad det är. Det bara regnar hela tiden o svinkallt är det med.
Varför bor jag på dessa breddgrader egentligen?



Inne på kontoret är det kallt oxå. Är kall om nosen, händerna och känner mig sådär lagom avslappnad i kroppen, INTE.
Inte konstigt att man spänner sig o får ont i axlar och huvudvärk?

Låter som en gnällig pensionär nu men det e faktiskt skönt att få klaga lite.
Känns liksom lite bättre då.. Få ur sig lite frustration sådär..

Tur att det är fredag iaf. Det gör saken lite bättre ändå.
Ikväll blir det förmodligen nån film, eller Idol kanske.. Ska sova läääänge imorgon har jag bestämt. Ska bli skönt.
Sen är det bara upp o packa grejer inför flytten. På kvällen middag med jobbet. Därefter kanske Rimforsa, vet inte än hur det blir/hur vi gör men det rer sig. :)

Köpte kinamat igår med snutten o kikade lite på Kingdom of Heaven.. Satt mest o pratade om ditten o datten så jag vet inte hur filmen slutade. Gick o lade oss istället... :)

Vet inte ännu hur länge han blir hemma, åker hem ev. på söndag eller måndag men jag hoppas lite på att han stannar längre än så.. ;) hihi*

Ska återgå till jobbet nu.. Kunderna börjar väl ringa snart igen..

Hade!

Kommentarer
Postat av: Jojjo*

De låter som om du har de riktigt riktigt mysigt me snutten din;)hihi*De e ni värda,för ni e ju så goa:D...Nei nu ska jag gå o drömma lite till:P..tills jag ska gymma..o sen idol..o sen jaa de blir fint de:DPuss

2008-11-14 @ 17:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback