Friday feeling..

Japp, jag har tagit helg nu.. Iaf mentalt.. ^^
Ser fram emot en superlugn helg frånsett lite plockande i lägenheten då såklart.

Igår var jag hemma hos Fia, åt sushi o babblade på om allt. :)
Hennes katt Jason är kanske hur frän som helst. Helt orädd är han med! Känner han för att hoppa upp och sätta sig på din axel när du går förbi så gör han det. Hehe!

Missade sista bussen hem till stan så jag fick traska hem till pappa o sova där..
Va uppe skapligt imorse och åkte hem för att mata katterna mina innan jobbet.
De var hyffsat hungriga och tittade frågande på mig när jag kom hem.
Det är ju sällan de är själva över natt sådär och sen är de vääääldigt sociala.. Nästan översociala för att vara katter så de gillar inte o va själva. Även om de har varann..

Har precis ätit lunch. Blev en grekisk sallad från Oscar´s idag. Himla gott!
Har nu endast några timmar kvar att jobba. Ska gå ner till verkstan och göra veckans rapporter på allt som ska krediteras. Brukar ta sin lilla tid så det är bäst att sätta fart.

Skriver säkert senare men då förhoppningsvis från liggande ställning i min soffa med laptopen på maggen. ^^
Skönt med helg äre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback