4 done, 6 to go...

Nu talar vi flyttkartonger...
Fan så skönt att man inte flyttar oftare för det här e verkligen TRÅKIGT!

GAHHH så skönt när allt e klart...

Har tömt de flesta skåpen i köket och packat ner tallrikar o glas på de mest kreativa sätt.. ;)
Insåg även att jag har dubbelt så många vinglas som vanliga dricksglas..? Hmm....

Nu ska jag duscha o sen kommer Ullrika hit.
Ska joina min mor nere på stan sen för att sedan traska upp till Ghingis och äta..
Har inte ätit särskilt mycket idag för att få ut det mesta av kvällen. Hehe..
Efter det blir det Rimforsa och snutten.. ♥

Åkte dit igår efter jobbet förövrigt. Blev bjuda på kräftsoppa av herr och fru Björklund. DET var supergott!
Är annars ingen sopp-fantast men denna var nog den godaste jag smakat.. ;)
Avrundade kvällen framför idol med en stor skål godis... Mumma.. ^^

Just de, duschen vare...

PS: Mina grannar lirar singstar.. "Livin on a prayer".. Låter som skit... MOAhahahahaa.. (Men det skare väl?)
Skönt att inte vara hemma ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback