Vilken underbar helg!

Jag måste säga att jag näst intill haft en oförskämt skön helg. B-)
I lördags solades det hemma i ekholmen hela dagen och på kvällen firades far.
Vi grillade och drack vin och det hela var väldigt lyckat. Han fick lite blommor, en bok och en elektrisk koltändare till grillen.. Det sistnämnda fick han av rena säkerhetsskäl! :)

Igår vaknade jag och gutten min lite lagom tidigt/sent och bestämde oss för att åka till Rimforsa.
Hoppade på pendeln och var där runt strax efter lunch.
Vi solade, duttade boll och åt gott. Var tom nere och doppade fötterna i vattnet, men huuu vad kallt det var! :)
Första doppet fick vänta med andra ord.

Har haft en underbar helg med min älskling och med min familj!
Ser fram emot sommaren och allt härligt som kommer med den! Det värsta e ju att man nu blivit lite bortskämd med värme. Idag är det lite kyligare men det är nog mer en normal temperatur för årstiden.
Aja, redan i mitten av maj ju, snart juni och då är det sommar på riktigt!

Hade så fint!

Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback