Sommar i sinnet.. :)

Har inte orkat skriva på några dagar...
Saker och ting känns lite bättre nu. Har varit lite konstigt sedan min farfar gick bort men jag försöker att tänka positivt.
Livet är ju såhär. Döden är något vi alla har gemensamt och det är lika naturligt som att födas egentligen..

Har lunch nu och ska springa iväg o mumsa i mig en pasta sallad jag knåpat ihop. :) Mumma!
Allt känns lite somrigt idag, solen kikar fram och det är inte lika kallt som det varit ett par dagar.
Längtar till helgen, blir lite kanotpaddling med gutten min om vädret tillåter.. :)

Just det! Sjukt bra match igår- Man utd slog Chelsea i straffar.. Huuu.... Spännande var det. :)


Nae, ska käka nu.. E tokhungrig!

Må så gott allesammen! :)


Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback