Mmm.. Lovely lovely.. ;)

Tuesday already... B-)

Har haft en underbar helg! Var ute och paddlade i Åsunden med min gutt. Hade riktig tur med vädret, förutom att det blåste lite mitt ute på sjön. Där fick vi kämpa lite men sen var det lugnt och skönt.
Vi gick i land på en "ö" (som sen inte var en ö.. hehe*).
Solade på en lite klippa och grillade korv och hade det såå mysigt.... ^^
Låg där flera timmar, sen paddlade vi hem och då blåste det nästan inget så kanoten kunde tyst glida fram..
- Godis för själen... :)

På kvällen bidde det Melodifestival med familjen Björklund.
Åsan hade mycket åsikter om både det ena och det andra. Förstår tex inte hur "75 cent" kunde få bättre än Sverige..
Säger som jag sagt tidigare år- nästa år ska jag skita i att titta!! -Får se om jag lyckas hålla det denna gången.. :)

I söndags sken solen så Åsan och Oscar låg ute nästan hela dagen och solade. Fick lite lagom med färg på nosen.
Grillade lax senare på kvällen och sedan bar det av hemåt igen- mot en ny vecka.

Nu är det somsagt redan tisdag- har hunnit med att köra Billy till veterinären- han hade urinsten den lille stackarn.. :( Ska hämta honom där senare idag. Har även storstädat och tränat lite- skönt... :)

Nu är det dax för jobb igen!

Hade fint!

Puss*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback