Lite nytt... :)

Tjo!

Nu var det dax för lite updates igen då... Fasen vad kass jag blitt på att skriva senaste tiden, sorry sorry...

Ja vart ska man börja? Valborg känns som ett bra utgångsläge...
Hade en riktig mysig valborgskväll med min älskling. Vi ägnade kvällen åt varann, lagade go mat och tittade på film vi hyrt. Tyvärr var Åsan lite trötter så stora delar av filmen gick bort, men men.. :)
Hade iaf en underbar kväll! Mmmm.... ;)
Har annars tagit det lugnt, umgåtts med Oscar och varit hemma en hel del i ekholmen oxå.

I lördags hade Petra 25 års-fest. Jag och Petra känner varann genom fotbollstiden i Kenty. Det var riktigt lyckat! :)Hela stohejjet var i Tallboda, i en kvarterslokal.
Vi var väl ca 60 st skulle jag tippa på, och det bjöds på mat, dricka och dj.. :)
Petra hade önskat sig lite spex istället för presenter så alla vi från laget bidrog med ett tal.
Talet lästes upp av Petra och var riktigt till oss som en hyllning och hur vi biodragit till hennes talang på planen! Haha* Kan låta illa men det var rätt så kul. Det hela var rakt igenom ironiskt och i slutet gick alla vi upp och sjöng "Kentysången" som vi skrev till Dana Cup i Danmark. Tror vi var typ 12 eller nått.. Haha*
Som present fick hon ett vinställ i svart smide, snyyyggt.. ;)
Hela kvällen var kanon, och det var så kul att träffa alla gamla fotbollstjejer igen! Ska ses i sommar när alla kommer hem till stan och lira lite boll. *längtar*
Hann förövrigt med lite crabwalk oxå... Fråga Hellen vad det är! B-) *haha*

Igår var jag och min gutt ganska hurtiga, (om jag får säga't själv!)
Vi gick till T1 och lirade minigolf. Tro´t eller ej men Åsan vann.. Jag vinner typ aldrig men det var väl en engångsföreteelse antar jag. Aja.. :)
Fikade lite där och sedan gick vi hem och satte oss på balkongen och solade. På kvällen åkte vi hem till far.
Väl där lattjade vi lite fotboll. Jag upptäckte då att min fasa var sann- konditionen existerade inte!! Det får det bli ändring på nu! Sen spelade vi lite Wii med brorsan och Fia, käkade o sen bar det av hem igen.

Och nu sitter man här igen på jobbet.  Tjofaderittan! B-)

Har så sjukt mycket att göra är det värsta, men men,.. Man får ta en sak i taget, kan ju inte göra mer än så..
Och dagarna går ju fort om man har mycket att stå i så.. :)

Nae, dax att sätta igång här då..
Ha en skön dag everybody!


Puss*

/å 

Kommentarer
Postat av: hellen

hahaha crab walk! lite som ditt star trek moment för mig.

2008-05-05 @ 08:48:04
Postat av: Åsa

Haha jaa! Snacka om nördigt men väääldigt kul för oss lättroade! ;)

2008-05-05 @ 09:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback