Feeling blue..

Tja...

Hej hopp vad allt kan vända..
Farfar fick åka in till sjukhuset igår. Kunde inte andas och syresatte inte blodet ordentligt.
Vi vet ingenting än, bara att de ska ta en massa prover idag för att se vad som är fel.
Farfar är väldigt gammal, tror tom att han fyller 87 i år om jag inte minns fel.
Livet har ju sin gång och man måste bara acceptera att man inte kommer ha alla nära kvar under livet.

Det jag tycker känns jobbigt är att hela historien med mormor kommer tillbaka. Det var inte så längesedan hon gick bort och det gör det hela jobbigare. Jag saknar henne nått så fruktansvärt och tanken på att man kanske mister sin farfar oxå känns väldigt tung. Nu vet vi ju inte hur pass allvarligt det är än. Man får hoppas hoppas hoppas på det bästa bara, vad mer kan man göra..?

Sitter på jobbet nu och försöker åstadkomma något bra. Usch, känner mig helt ur balans.. Inge kul alls... :´(
Ska till sjukhuset kl 14 för att hälsa på lille farfar. Kommer säkert att kännas bättre efter det.

Skriver kanske mera sen och uppdaterar om läget...

Må så gott!


Puss*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback