11.08, Fredag.

Halloj!

Fredag- o tack gude gud för det..

Det har varit en smått kämpig vecka med en kisse som varit sjuk.. Han är iaf bättre nu som tur är.. Har varit så orolig!
Hur ska det gå sen när vi skaffar barn o de blir sjuka? Haha* Kommer ju vara värsta hönsmamman! *asg*
Får skärpa mig lite tror jag.. :)

Hur som helst- nu är det helg som stundar och inflyttningsfest hos Sandra imorgon.
Är riktigt taggad- var längesen jag var ute nu så det ska bli himlans kul! Har köpt mig en söt liten klänning jag förmodligen ska ha. Ska väl bli 30 grader varmt och sol så det blir perfa! B-)
Måste inhandla strumpbyxor då mina ben inte fått se lika mycket sol som mitt ansikte o mina armar. Skulle se lite kul ut annars. :)

Bror min flyttar oxå denna helg- så det blir att hjälpa till enhel del där med.
Jätteskönt att kånka o bära grejer i högsommarvärme.. ^^

Ska ta o springa på lunch snart nu- det vankas lax och rostade grönsaker.. Sååå gott! :)

Hade gott!- ses på ågatan på lördag! :)

Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback