mitti och lite till.. :)

Dagen börjar lida mot sitt slut... Nice.. ;)

Har idag fått massage på jobbet o jävlar i min låda vad ont det gjorde!
Fick höra att jag var bedrövlig, hon syftade då på mina spända muskler btw. ;)
Blir väl att gå några gånger och se om det hjälper, hoppas det.. Har haft problem så länge bara så det lär ta tid att lösa upp alla knutar..



image38

ikväll blir det iaf bio me älsklingen.. Ska se Sweeney Todd med Johnny Depp. Tror den kan vara riktigt bra!
Tim Burton har ju ett finger med i spelet och hans verk brukar jag digga så! :)
Jag satt helt enkelt här och fick ett infall, blev så jädrans biosugen!

Imorrn är det torsdag, redan.. VART FAEN TAR DAGARNA VÄGEN??
Om du vet det så hör av dig... Jag förstår det inte.. Tiden verkar bara gå fortare och fortare..
När man var liten hade man ju en helt annan tidsuppfattning än vad man har nu, tror jag iaf.. :)
Aja, dum-flummar bara nu..

Ska fixa det sista nu och sen ska jag cykla hem till disken och katterna mina!

Hade fint och bäst o allt!

Puss*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback