Mitt i veckan och hon har namnsdag!

Klockan är nu 12.04 och det innebär ju faktiskt att halva arbetsveckan precis är gjord.
Eftersom jag råkar heta Viktoria med så har jag namnsdag idag, grattis grattis- tack tack..   :)

Har käkat precis o tänkte passa på att "blogga" lite...
Har ont i huvudet idag, igen... Har en mörk sexig stämma oxå vilket tyder på nån form av halsinfektion.
Egentligen är det bättre att det bryter ut ordentligt o att man sen blir frisk än att sitta såhär o känna sig "halv-urken" (eller nått).  :)

Regnat har det gjort oxå, men vad gör det när man endå jobbar och har det gött inomhus. :)
Har hunnit med mycket på förmiddagen, systemet har halvkrånglat idag med men det har funkat bättre än igår iaf.

Fick ett sms av Tessan där hon bjöd mig och Oscar på lite melodifestivalmys på lördag. Jag hoppas hoppas hoppas på att BWO vinner, det går väl an om Perelli vinner oxå men det är KATASTROF om Christer Sjögren eller Frida vinner. Då blir det skämsigt värre sen när vi tävlar mot övriga Europa...  :/

Ska läsa lite nyheter nu innan jobbet åter kallar.

Ha en fortsatt happy day!

Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback