Jaha ja...

Min cykel blev stulen natten mellan fredag och lördag.
Märkte det när jag och Oscar skulle gå och handla på lördagsförmiddagen. Möttes av ett uppklippt lås på marken utanför porten. Hur i helvete kan man vara så jävla fräck!?!?! Inte kunna skilja på "mitt och ditt" eller sakna samvete så pass mycket att man bara tar vad fan man vill, utan att tänka på ägaren bakom föremålet??
Fuck you säger jag bara!!
Två cyklar på mindre än ett halvår.. Tror ni jag e förbannad???

Aja nog om den skiten...

I fredags åkte vi hem till Rimforsa, kom ju på att Oscars mamma fyllde år. :)
I lördags på dagen var det väldans lugnt.. Jag gick och tjurade över cykeln som blivit stulen ett tag. Gjorde en polisanmälan på den o så.. På kvällen vare lite melodifestival hemma hos David och sedan bidde det utgång. Det blev BK/Harrys och väl där träffade jag även på mina fotbollstjejer och Malin, Malene och några till!

Igår var vi segare än segast så det bidde pizza och hyrfilm. :) Gött!!

Nu sitter man på jobbet igen, har lite halsont.. Inge bra.  Hoppas det släpper snart.

Ha en bra fortsatt dag! Nu måste jag jobba lite igen.


Puss

/å*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback