Hej mitt vinterland!

Snöflingor, stora som tefat dalar just nu sakta ner utanför mitt fönster.
Har planerat för min semester nu men jag måste påstå att det känns ganska avlägset med tanke på vädret just nu...

Helgen har varit kanon! I fredags tog jag det bara lugnt, orkade ite gör nått faktiskt utan kyrerade min dumma hals så mycket jag kunde. I lördags åkte vi till Tessan och åt pizza och kollade på melodifestivalen. Vi bettade på vilka som skulle komma etta två och tre och gissa vem som tog hem potten? ;) Jajjämen.... I did! 

Igår vaknade vi ganska sent och slappade mest hela dagen. Var iväg mitt på dan och köpte baguetter. Mumma!
På kvällen kikade vi på film o myste! :) En skön söndag helt enkelt.

Ny vecka, nya tag... Lite kortare vecka dock... E ledig på fredag och jobbar bara 6 timmar på torsdag så det ska bli skönt.

Nu ska jag jobba lite igen, hade fint!


Puss*


Kommentarer
Postat av: Tove

jag hatar snön.
Snöar här också :(

Postat av: Jonna

Godmorgon!

2008-03-17 @ 08:52:38
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej!

Svara på dagens fråga på
http://vastertorp.blogg.se/1205736226_dagens_frga.html

Tack för din medverkan & Ha en bra dag!

Mvh

JB

2008-03-17 @ 08:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback