No headline...

Ju tidigare jag skriver desto sämre fantasi... Som förklaring på min rubrik..

En kort summering av helgen då.. ;)
I fredags bidde det hamnfestival- Fias bror spelade nämligen så först satt vi där och drack lite, sen gick vi in och satte oss på Sangrias uteservering. Hängde väl där till 12 eller nått, sen bar det av hem till sängen.

Lördagen började lite halvtidigt, var uppe vid 10 och hjälpte bror min att köra några flyttlass. Lägenheten ligger i Johannelund och var himlans mysig. Där kommer han trivas bra tror jag. :)
Avvek när de skulle till IKEA- kände att jag ville hinna få lite sol.

På kvällen var det inflyttningsfest hos Sandra- Jag och Oscar kom dit runt halv åtta. Alla satt ute typ hela kv'ällen och grillade o hade det skönt. Hon har verklligen lyckats med sin lägenhet måste jag säga! Den var så himla fin! :)
Natten fortsatte på Harrys och efter det bidde det burger king o sen hem till sängen. Somnade kanske vid sju så vi var lagom trötta igår när vi vaknade. :)

Hoppade endå upp och tog oss till Rimforsa. Åkte ut till Hackelboö där jag tog min första dopp för i år. :)
Var liiite kallt men endå skönt- var väl mest nöjd eftersom jag i vanliga fall är en riktig badkruka. :)
Låg där en tag och hade det skönt sedan åkte vi hem och käkade. Det bjöds på gädda och potatis- så himla gott! Det smakade verkligen sommar.. B-)
Innan jag åkte hem till stan igen så blev det en tur till Hallsta ängar. Blev dock inget mera bad utan vi låg där och hade det mysigt medans solen gick ner bakom skogen. Godis för själen.. <3

Återigen måndag nu då- kort vecka iom nationaldagen på fredag. Skönt skönt. :)

Nae, ska ta o göra lite nytta nu kanske.

Hade så fint!


Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback