Fredagen den 13:e... Huuuu... ;)

Friday!! Tjoflöjt!

Veckan har varit lite upp o ner..
I onsdags var jag på min farfars begravning. Den var jobbig men endå fin..
På kvällen trotsade jag och älsklingen regnet och begav oss ut till Folkungavallen och kikade på LFC när de mötte Hammarby. Hammarby åkte på smörj, 3-1 blev det till Linköping och matchen var riktigt underhållande. Bra jobbat tjejer!! :)

Igår träffade jag Mallan Borg efter jobbet. Åt en riktigt god pastasallad med kycklingfilé först och satt och kollade på folk på stan. Alltid lika kul med sommaren- folk man aldrig ser annars kommer ut och stan fylls av liv och rörelse. :) Tog en tur till Bosses med och efter det gick jag hem och stupade i sängen med min bok- Människohamn.. Nu börjar den bli riktigt läbbig... ;)

Sitter på jobbet nu, har fått ont i halsen.. Förmodligen på grund av vår superduper-ac som antingen lägger av helt eller blåser kall luft.. Jag är omgiven av personer som nyser och snörvlar så det bådar lite halvgott.. Men men.. Sånt man får ta... Ska nog gå hem skapligt idag- vill hinna med och träna.. Blir inte halsen sämre så blir det nog en sväng till gymmet.

Ikväll blir det fotboll med Oscar och lite god mat, det ser jag fram emot.. ;)
Imorgon lirar ju Sverige! Jädrans vad najs om de vinner!
Jojjo kommer hem så ska träffa henne lite granna och på kvällen ska jag hänga med Emelie. Var lääängesen vi sågs så det ska bli skoj!

Har förresten gjort en snygg supporterbild! Är det EM så är det.. ;)
Spana in Snyggve! B-)



Haha!
(Bilden är lite missvisande.. Är ju inte mörkhårig längre.. Annars så är det likt.. hehe*)


Nu äre 45 min kvar till lunch.. Åsan är tokhungrig som vanligt.. Paj bir det idag... Som vanligt det med...

Ha en skön helg!


HEJA SVERIGE!!


Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback