Sorry Sorry!



Har inte skrivit på ett braaa tag...

Har inte blivit så av nån anledning bara..

Mår iaf kalas- har haft två veckors semester nu och e smått sugen på lite till.. Kanske tar det senare, vem vet... ;)

Ja, vad har hänt i mitt liv senaste tiden?
Kan ju börja med midsommar som firades med buller och bong! :)

Jag och min gutt hamnade i Vikingstad hos Marielle och Jakob- kompisar till Tessan och Kristoffer.
Där va vi ett glatt gäng på ca 20 pers som grillade, sjöng snapsvisor och drack nubbe.. ;)
Det var riktigt lyckat och när vi var lagom runda om fötterna så kom vår taxi som skulle ta oss vidare till "club näs".
Taxin bestod av en traktor med flak! Studenten-flashback om något! :D

Club näs är en loge som är omgjord till bar/nattklubb. Där hamnade vi tillslut efter en skumpig resa och tillbringade resten av midsommarnatten där. Midsommar var lyckad med andra ord. :)

Ett par bilder dårå... :)


Skål!!



Lite sång och nubbe!



Så kul!- Tessan blev badsugen... ;)



I taxin on our way to "logen.." Här börjar hon bli dan....  ;)



Hehe..  Älsklingen o jag.. Mot slutet.. Kanske syns på min blick..? ;)


Har efter det haft två veckors semester- har hängt i goa götet med älsklingen. Var där ett par dagar och hälsade på Lisa, Oscars syster. Gick på stan och kikade enhel del. Var även en sväng till Universeum och Liseberg (som riktiga turister).. Haha* Var ute och åt med Lisa och hennes kille Martin på Avenyn på fredagen. Satt och kände att jag faktiskt skulle kunna trivas riktigt bra i denna stad.. :) Jajjämen!

Har resten av semestern varit i Kindatrakterna, först i Rimforsa och sedan i Kisa. Försökt att varva ner lite inför jobbet men det e svårt. Behöver nog somsagt ta mig nån vecka eller två till.. Men nu när regnet öser ner så kan man lika gärna jobba känns det som.

Händer mera då? Blir film o mys ikväll med hjärtat mitt. I´m Legend är det som visas, har hört att den både ska va bra och dålig så jag har inga förväntningar.. Will Smith brukar visserligen göra bra filmer så jag tror allt att den kan vara nått att ha.. ;)

Nu är denna dagen slut- ska ut i regnet snart och bege mig hem.

Att det kan finnas så mycket vatten i himlen..? Konstigt...




Hade gött!

Puss*

å ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback