"Bobobiboop"

Regnet bara öser ner.
Var ute på lunchen med Mallan men det blev en kortis då himlen bara öppnade sig.

Satt på Mörners uteservering igår kväll med Malin B, Eriksson och Evelina.
Satt och babblade på om ditten och datten och hade det såå trevligt.
Kom hem lagom sent så jag tog mig en sovmorgon i morse, "hööönt"..  B-)

Ska snart ner i verkstan och dra ut veckans rapport, sen blir det nog tidig hemgång, känner att jag behöver det idag. hehe*
Malin ska iväg till vis i helgen och kolla Winnerbäck. Det blir icke att missa honom när han kommer till stan i augusti!
Himlans bra, alltid.. På cd som live..

Nu ska jag läsa nyheter innan lunchen e helt slut..

Hade fint!


Puss*



Thailand- jag längtar... ;) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback