16.42

Snart hemgång.. Skönt skönt...

Dagen har varit lagom körig, så som det alltid blir när det är ont om folk på plats.
Tycker dock vi rett ut det himla bra endå.. *yey* :)

Jojjo skulle se på fotboll ikväll så vi får mysa i Stockholm istället.
Hon måste tyvärr åka tillbaka imorgon.

Förutom att jag måste handla lite smått så blir det nog bara att krypa ner framför teven och ha det gott.
Det regnar ganska kraftigt ute nu och då vill man ju inte vara ute mer än man behöver. :)
Tur på mig o Malin som ska cykla hem om några minuter... Suck...

Kanske blir åska ikväll.. Känns som det i luften..
(Hoppas för Malins del att det inte blir åska då hon får dra fram både öronproppar och ögonbindel! hihi*)
Jag har inget emot åska sålänge man är på en säker plats. Då är det oftast bara mysigt...

Time to packa ihop...

Hade gott!


Puss*


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha söt du e! Inte lätt o va mig när det är åska inte :) Nu cyklar vi hemmåt hörredu! Puss på dig

2008-07-30 @ 17:01:18
Postat av: Åsa

Neee, men det e inte farligt... Iaf inte inomhus i stan.. ;)



Puss påre*

2008-07-30 @ 20:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback