@ wörk

Hilluuu!

Klockan är 9.44 och snart ska jag sätta mig med telefon för att besvara kunders frågor i två timmar.
Tog en sovmorgon idag, var här va 8.20, skööönt. :)
Igår blev det myskväll med Anna-Panna! Det va så längesen vi sågs nu så det va skojsigt!

Somnade hyffsat skapligt och iom att jag sov ut lite extra så e jag ganska pigg idag!
Orkade tom sminka mig lite för en gångs skull.. ;)
Tyvärr lämnade jag hjärncellerna hemma och glömde ta med mig matlåda, får fixa det på lunchen sen på nå´ vänster.  :)

Ikväll blir det nog träna och sola, ska bli så skönt så! Imorgon e jag ledig och då blir det Åsa-dag för hela slanten.
Ska ut o luffsa i skogen om det e bra väder, träna lite o sen mysa med Oscar på kvällen, kika på Let´s dance förmodligen. :)

Nu blire te o jobba vidare, ha en fin dag!

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback