Walk the fields of gold...

image21


Nuv äre snart dax att gå hem, jobbat som en tok även idag men nu är skrivbordet tömt på post-it lappar iaf så det e skönt. :) Ska träffa Fia nu, kanske dra ner på stan o gå där lite..

Ska vara ledig på fredag, så skönt! Känns som om man behöver det. .)
Då ska jag skämma bort mig själv, kanske gå på massage, sola eller bara gå i skogen o andas frisk luft. Det är skönt.. Iaf när solen skiner och man får lite vårkänslor.
Hade det igår faktiskt, gick runt ån med Oscar och det var hur skönt som helst att känna solens strålar mot ansiktet. Var ju ett tag sen om man säger så... :)

Tänker då automatiskt på Madde o Robban som lapar sol så det står härliga till i Thailand.
Hoppas de hittar min "surprise" oxå.. Hihi* Säger inte vad det är men tror det blir bra..
"Enöff sädd" ;)

Nu ska jag packa ihop här, hade gött nu och tänk på att snart kommer solen och våren.. :)


Pussiluss*


(Just det, sjuuuukt sugen på att gadda mig nu på ankeln.. Måste fixa motiv snart...) Yey* :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback