Underbara älskade...

image9

Sitter nu på jobbet, lite trött men superlycklig. :)
Har haft en underbar helg med min Oscar.
Åkte i fredags till Klevsfall som ligger strax utanför Kisa. Det är ett hus som min mor och hennes man äger. Huset ligger så fint, precis vid vattnet och med skog och berg runt om.

Vi hamnade på "12:an" där vi köpte med oss pizza, mumma! :)
Därefter vare bara att elda som tokar, det var 9 C i huset nämligen när vi kom!
Somnade lagom mätta i soffan med eldens sprakande ljud i bakgrunden. ;)

Lördagen var ganska slapp den med, gick en promenad upp till Yxefall och sen handlade vi mat. Gjorde lax i ugn och pressad potatis med tzatziki. Kollade på "Sagan om de två tornen" o myste i soffan. Somnade himla sent.. ;)

Igår åkte vi till Oscars föräldrar i Rimforsa och blev bjudna på mat. Byggde även en väldigt "yppig" snö-gumma i deras trädgård.  Vi blev rätt nöjda faktiskt! Haha!

image15
Oscar o jag, redo för snöskulptering! :)



image16
Och här är resultatet, en stund senare.. Haha*


_________________________________________________________________

Älskar min Oscar så.. Jag måste vara världens lyckligaste tjej... :)

Ska ta o jobba lite igen här.
Ha en fin dag!

Pusssss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback