Underbar helg!

Måndag morgon igen, sitter på jobbet o pysslar med arbetsuppgifterna. :)

Har haft en så underbar helg med min älskling!
I fredags när jag kom hem från jobbet så överaskade min Oscar mig med en bukett rosor och två söta "kärleks-koppar". Han är så underbar min älskling! <3 Jag älskar honom över all annat på denna jord. :)
Senare på kvällen var vi på bio och kollade på Arn. Den var ok, lite seg dock men helt klart värd att se.
I lördags bidde det restaurangbesök på Olympia.. Åt oxfilé med potatisgratäng, bearnaise- och svampsås.
Drack ett gott vin till det. ;)
Igår vare slapparsöndag, låg o kikade på handbollsfinalen bland annat!
Har somsagt haft en underbart skön helg, precis vad jag behövde nu när det varit lite motigt med mormor o så!

Jag är så lyckligt lottad över att jag har min Oscar och alla mina vänner!

Idag blir det annars jobb till ca fyra, sen ska jag träffa Fia en sväng, ska bli kul!

Må så gott allesammen och ha en skön dag!


Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback