Today is a good day...

Efterlängtad helg... :)
Den inleddes igår me Let´s dance, pizza och mys med min älskling... ;)
Denna dag började ganska sent, vi låg kvar i sängen fram till lunch tills det var dags att gå upp och laga lite mat.
Pasta med köttfärssås bidde det, satt fint.. ;)
Oscar sprang sen iväg för att träna och jag har mest tagit det lugnt, trött som jag är..
Har städat lite här hemma, sen kom min far på besök för att lämna lite vin tills ikväll och för att hämta en borrmaskin jag haft ett par år nu, (sen jag flyttade hemifrån).

Ikväll blir det god mat med rödvin med älsklingen.. Vi har en flaska glögg kvar som vi ska dricka upp med.
Hehe* "Bättre sent än aldrig" som det heter.  :)
Handbollsmatch kl 20 med, kanske man inte ska missa?

Ska lägga mig och läsa lite i min bok nu..
Må så gott allesammans!

Pusss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback