"Tidiii morron"

Åsa har även denna dag orkat sätta sig på sin cykel och trampa iväg till jobbet.
Känns alltid lite motigt när klockan ringer men sen när jag väl är här så måste jag endå påstå att det är ganska skönt att cykla. Man vaknar liksom till lite bättre. :)
Fick frukost av madde när jag kom hit, en kanelbulle! *mumma*

Har idag massa massa att göra på jobbet... Dagen går ju ganska fort visserligen men jag är alltid så seg på måndagar och den kombinationen är ju sådär.. :)

Ikväll blire nog ganska lugnt, kanske kanske träna om jag orkar. Ska iaf se Outsiders kl 20.
Vet dock inte vad det handlar om ikväll, men det brukar ju va något annorlunda.
Mamma ska antagligen åka till mormor idag oxå, får se när och så, för då kanske jag hänger på.

Nae nu blire jobba, så man hinner! :)

Ha en fin dag!

Puss*

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback