Skruttig fredag...

Jag känner mig skruttig till tusen idag..
Mormor ligger kvar på hia... Läget är "stabilt" iaf så det är ju skönt!

Mamma är där nu, hon vill åka dit för att se hur "talet" är.. Om hon fortfarande är virrig och har afasi.
Jag vill åka dit med känner jag, se själv hur hon mår..

Jag sitter på jobbet nu.. Känner inte att jag gör någon direkt nytta här... Åker nog hem sen när jag betat av det viktigaste..

Igår kväll var jag hemma o åt hos pappa. Min lilla bror har ju kommit hem från Thailand.
Kul att komma hem till detta kaos..!?
Han var iaf brun och ursnygg!!! Sorry girls, he´s taken btw.. ;)
En riktig hunk! :)
Skönt att ha honom hemma, speciellt nu när det är jobbigt.

Åkte hem till mig o myste med Oscar sen, det gjorde mig gott..
Han har en förmåga att få mig att må bra, i alla lägen.. Han är otrolig, min Oscar.. <3

Vaknade imorse av ett sms från Jojjo, hon e så himlans go hon...
Hon ville bara att jag skulle veta att hon tänkte på oss...
Vi har gått igenom så  mycke skit ihop hon o jag.. Utan henne vet jag inte vad jag skulle ha gjort i vissa lägen.
Vi brukar prata om det ibland, vi är av samma skrot o korn hon o jag..
Bästa Johanna! :)


image17
Mmm.. Jag o min gullhöna! :)


Inser att jag är lyckligt lottad.
Har massor med underbara vänner som jag alltid kan räkna med..
Jag har en underbar pojkvän som jag älskar och som älskar mej..
Jag har även världens bästa mamma och pappa och en bror som är hur bra som helst.

Lyckligt lottad är jag...

Solen skiner idag förresten.. Har inte gjort det på flera månader.. Fick dra för gardinen nyss för att inte bli bländad.
Underbart och konstigt...

image14

Hoppas solen skiner in på mormor i hennes rum..
Vill verkligen att mor min kommer snart så jag får höra om hur läget är, om det fortfarande är "stabilt" och om hon kan prata.

Hoppas hoppas, det enda man kan...

Love you all*

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback