She´s tired...

Ohhh... Trött är man idag, denna tisdag.. Det har börjat töa nått alldeles så snön är väl snart ett minne blott, böhöö! :(

Sitter på jobbet nu, här är mörkt och regnet smattrar mot rutan. Klockan är inte så himans mycke och jag e först på plats.

Igår var det myskväll i ekholmen, jag kikade på teve, låg i badet ett tag o läste.. Katterna mår bra, men ibland får de spelet o springer runt o busar o jagar varann. Då tror man att de ska riva hela huset!

Idag blir det först jobb jobb jobb.. Har en del att stå i om man säger så.
Sen ska jag träffa mitt hjärta o myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyysa. :)
Man har lite svårt att sova utan varann.. Det kändes inatt, nått saknades brevid mig.. ;)
Annat blir det inatt.. Längtar så.. :) hihi*

image12

De spelar "knockin´n on heavens door" på radio... Känns som så faktiskt.. Närmre himlen har jag aldrig varit än nu.. Blir nästan lite blödig när jag tänker på det.. Love him så much! <3

Nae, nu måste jag ta tag i dagens första uppgift, mailboxen kallar!

Ha en underbar dag trots regn o rusk!

Pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback