Inget nytt...

Har lunch nu... Uschan, känns lite oroligt inombords.. Har inte hört än hur det är med min lilla mormor.
Hoppas somsagt att det inte är något alltför allvarligt och att hon iså fall kan bli frisk.

Hade en sån sjuk dröm härom natten.
Drömde att min mormor skulle flytta.. Jag och min mamma var och hälsade på henne i hennes nya lägenhet. Vi får en chock när vi kliver in.. Lägenheten var det värsta jag sett. Ett tjockt mörkt lager med damm täckte allting och det såg ut som om det brunnit för tapeterna var helt brunsvarta och "ihop-korvade".. Det var svinkallt med för elementen fungerade inte.. Badrummet var mer eller mindre svart, toaletten ska vi inte tala om...
Jag vaknar upprörd till tusen då jag i drömmen ville ha tag i hyresvärden och mer eller mindre nacka honom.. Mormor min såg jag aldrig skymten av i drömmen...

Skum dröm alltså... Den hängde med hela dagen och jag äcklades vid tanken på hur vidrig lägenheten var, trots att det bara var en dröm. Uschan...

Ska försöka få tag på mamma nu, mobilen är avstängd iom att hon är på sjukhuset med mormor...

Hoppas....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback