07.21

Godmorgon!

Har ganska precis anlänt till jobbet.
Såhär tidig har jag inte varit på hela veckan.. Och är på något vis ändå ganska utvilad.. :)

Gårdagen var somsagt lite konstig... Besökte min mormor efter lunch.. Hon var riktigt krasslig denna gången, jobbigt.. Finns inget annat att säga.

Sen jobabde jag ett par timmar innan pappa kom och hämtade mig. Åkte hem till ekholmen och åt med pappa och brorsan. Kikade lite på "det okända" men missade såklart slutet för jag somnade i soffan..

Sen vare bara att åka hem och sova..

Vaknade på natten av ett urgulligt sms av Oscar min.. <3
Jag ringde upp och vi pratade lite granna, bland annat om vart vi ska käka på lördag.
Ska nämligen ut på restaurang har vi besämt. ;) Myyyys*
Imorgon blir det bio med, ska se Arn hade vi tänkt. :)


Nae nu äre dax för att ta tag i dagens arbete.
Finns endel att göra kan jag lova!


Ha en fin dag!

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback