TGIF! B-)

Fredag, såå skönt! :D
Vaknade tidigt imorse av att det blåste storm utanför mitt fönster.. Sover alltid så oroligt när det blåser, känns som om huset ska rasa. :) Kom till jobbet i lagom tid med vindlekt hår.. Såg ut som ett troll så det var bara att sätta upp burret. :)

Har förövrigt skapligt med träningsvärk idag efter innebandyn igår.
Ajsing bajsing, men skönt då jag vet vad det beror på. :)

Älsklingen kom hem till mig igår med en bamsestor påse godis! Så gott så gott!
Ska ha lite myshelg i "Klefsis" och det ska bli sååå skönt! Hoppas att vinden avtar o att solen kikar fram. Finns inget skönare än att sitta mot en husvägg tidigt på våren och känna solens första strålar mot ansiktet. :)

Nu ska jag fortsätta jobba, ska förresten käka på subway idag, mumma! :)

Ha det så gott!

Puss*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback